Jest absolwentką Pedagogiki Specjalnej oraz podyplomowych studiów z logopedii ukończonych w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Krakowie. Ukończyła również studia podyplomowe z neurologopedii w Wyższej Szkole Psychologii Społecznej Warszawie. W latach 1990/1991 ukończyła 2 semestralne studia z Języka angielskiego na The Univeristy of Illinois at Chicago, USA, co pozwala jej prowadzić zajęcia z osobami dwujęzycznymi.
Przepracowała 10 lat w Centrum Medycznym Med-All w Krakowie jako neurologopeda oraz przeszło 20 lat z dziećmi niepełnosprawnymi (przedszkola i szkoły integracyjne) a także z osobami dorosłymi z różnymi niepełnosprawnościami oraz wadami i zaburzeniami mowy. Jest wykładowcą gerontologopedii na studiach podyplomowych z neurologopedii w Wyższej Szkole Humanisto-Ekonomicznej w Brzegu.
Prowadzi szkolenia dla nauczycieli przedszkoli i szkół na temat pracy z dzieckiem niepełnosprawnym, jak również z zakresu emisji głosu. Od ponad 20 lat prowadzi prywatną praktykę logopedyczną.
Uczestniczyła w licznych szkoleniach i kursach logopedycznych o tematyce: „Niedokształcenie mowy o typie afazji”, „Mutyzm” (2017, 2018, Katowice), „Terapia logopedyczna osób laryngektomowanych”, „Terapia logopedyczna osób jąkających się”, „Masaż ustno-twarzowy Castillo Moralesa”.
Bierze udział w corocznych konferencjach Polskiego Towarzystwa Audiologicznego i Foniatrycznego PTAF, jest członkiem Polskiego Związku Logopedów. Ma dobre osiągnięcia w pracy z osobami jąkającymi się i z afazją. Jest otwarta na nowe doświadczenia i pomoc drugiemu człowiekowi.
Jest absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie na kierunku edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna. Ukończyła również studia podyplomowe na kierunku logopedia, co pozwala jej na kompleksowe wsparcie rozwoju dzieci zarówno w komunikacji jak i również w rozwoju psycho-ruchowym. Doświadczenie zdobywa pracując w przedszkolach, gdzie prowadzi zajęcia zarówno z dziećmi w normie rozwojowej, jak i ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Pani Magdalena jest autorką innowacyjnych programów, które wspierają rozwój mowy, czytania i pisania u dzieci.
Systematycznie poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach
Psycholog, psychoterapeuta pracujący w nurcie systemowym Jest absolwentką psychologii na Wydziale Filozoficznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, studiów podyplomowych z zakresu socjoterapii na Uniwersytecie Pedagogicznym oraz Studium Pedagogicznego Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uczestniczy w całościowym szkoleniu psychoterapeutycznym przygotowującym do uzyskania certyfikatu psychoterapeuty Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Pracuję z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi, rodzinami i parami.
Zajmuje się diagnozą psychologiczną oraz diagnozą trudności szkolnych, w tym specyficznych trudności w nauce (dysleksja, dysortografia, dysgrafia, dyskalkulia). Prowadzi psychoedukację dla rodziców, dzieci i młodzieży, poradnictwo, pomoc i wsparcie dla osób będących w kryzysie, jak również z zaburzeniami zachowania i emocji. Organizuje też zajęcia grupowe dla dzieci oraz warsztatowe dla rodziców.
Jest absolwentką studiów podyplomowych z logopedii oraz neurologopedii. Posiada tytuł terapeuty miofunkcjonalnego I stopnia oraz tytuł terapeuty ręki.
W Centrum Terapii Mowy prowadzi diagnozę i terapię dzieci m.in. z niedokształceniem mowy o typie afazji, z opóźnionym rozwojem mowy, niedosłuchem, wadami wymowy. Ponadto pracuje z osobami dorosłymi po udarach, z chorobą Alzheimera, a także z zaburzeniami otępiennymioraz prowadzi zajęcia z dziećmi i młodzieżą z Treningu Umiejętności Społecznych - TUS.
W terapii stosuje podejście holistyczne do każdego pacjenta oraz ciągle doskonali swój warsztat pracy.
Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, a także pedagogiki specjalnej w zakresie terapii pedagogicznej i rewalidacji indywidualnej na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych z logopedii na Akademii Ignatianum.
Na co dzień realizuję swoją pasję pracując z dziećmi. Jestem nauczycielem wychowania przedszkolnego. Pracuję również z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Od kilku lat angażuję się w pracę z podopiecznym z różnorodnymi niepełnosprawnościami. Systematycznie poszerzam swoje kompetencje i bogacę warsztat pracy.
Mam duże doświadczenie w pracy z dziećmi. Do każdego dziecka staram się podchodzić indywidualnie, uwzględniając jego potrzeby.
Ukończyła z wyróżnieniem studia pielęgniarskie w Krakowie. Pracowała na stanowisku pielęgniarki na Oddziale Neurologii z pododdziałem Leczenia Udarów Mózgu oraz jako pielęgniarka instrumentariuszka na bloku operacyjnym. Obecnie pracuje jako pielęgniarka na Oddziale Ginekologii Onkologicznej.
Prowadziła zajęcia z dziećmi w wieku przedszkolnym z zakresu profilaktyki oraz udzielania pierwszej pomocy w krakowskich przedszkolach. W ramach wolontariatu w Fundacji Polskich Kawalerów Maltańskich pełniła opiekę medyczną nad osobami niepełnosprawnymi. Opracowała poradnik dla pacjenta i jego rodziny pt.: „Żywienie w zaburzeniu połykania - Dysfagia”.Ukończyła z wyróżnieniem studia magisterskie na kierunku Kultura Fizyczna Osób Starszych - AWF w Krakowie.
Jest absolwentką studiów podyplomowych na kierunku logopedii Akademii Ignatianum w Krakowie oraz autorką publikacji w czasopiśmie Strefa Logopedy (nr 50) pt.: „Rozwój komunikacji u dziecka z Zespołem Charge. Studium przypadku”. Pracuje z osobami po udarach, z młodzieżą i dziećmi z zaburzeniami mowy.
Jest absolwentką pedagogiki i studiów podyplomowych z logopedii, terapii psycho-pedagogicznej oraz neurologopedii. W Centrum Terapii Mowy zajmuje się diagnozą i terapią dzieci z wadami wymowy, zaburzeniami komunikacji językowej, w tym niedokształceniem mowy o typie afazji, opóźnionym rozwojem mowy, jąkaniem.
Prowadzi zajęcia logopedyczne i korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu.
Absolwentka psychologii na Katolockim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II oraz studiów podyplomowych z przygotowania pedagogicznego i psychologii transportu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Systematycznie poszerza wiedzę z psychologii biorąc udział w licznych szkoleniach, konferencjach z zakresu terapii dzieci i młodzieży.
Ma duże doświadczenie w dziagnozie i terapii psychologicznej dzieci i młodzieży.